RSS

ჩემი ქალის იდეალი

12 ივნ

 

რამდენიმე ბლოგზე ვნახე ასეთი პოსტი და მეც მომინდა დაწერა!

ძალიან ბევრი დაიწყებს იმის მტკიცებას რომ მისი ქალის იდეალი ოდრi ან მერლინია.. და ა.შ. მოკლედ ბევრი ასახელებს ისეთებს რომ “ძაან” ხალხი გამოჩნდეს! მე კი ამ აზრის არ ვარ. მე ძალიან მიყვარს ოდრი და პრინცესა დიანა მაგრამ ჩემი ქალის იდეალი არც ერთია და არც მეორე. ეს არის

Emma Watson

ლამაზი, ახალგაზრდა და თავდაჯერებული ემა. როგორ გითხრათ, ,ასში ყველაფერი მხიბლავს. ყველაროლს არაჩვეულებრივად ირგებს და მაის დასამტკიცებლად ემა მსახიობაბს აგრძელებს! უნაკლოა! შეუძლია იყოს სპორტული, კლასიკუსრი მოკლედ ყველანაირად ლამაზია. ძალიან ბევრს არ მოსწონს მისი ახალი ვარცხნილბა მე კი პირიქით! მიყვაარს! ახლა ის თმას ფილმისთვის იზრდის.. 🙂 მოოკლედ უსაყვარლესი და ულამაზესია. 21 წლისაა უკვე “დაქალდა” გალამაზდა შეიცვალა და ის “შკოლნიკი” და წესების მოყვარული ჰერმიონი კი არა არამად გლამურული ქალია. წითელ ხალიჩაზე ბრწიყნავს. გემოვნება სისხლში აქვს რასაც ყველა აღნიშნავს. აი მისი ახალი ფოტოსესიის ერთი სურათი, ეს სურათი ამტკიცებს რომ ემა მოდელობასაც იდეალურად ირგებს.

 
 

1 responses to “ჩემი ქალის იდეალი

  1. worldofharrypotter

    02/08/2011 at 5:24 PM

    Dzalian Lamazia ❤ miyvars :* Aucileblad davamateb emmas suratebs !!

     

დატოვე კომენტარი